keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

All about me.


oon tosi huono aluissa, mutta ehkä mä jotain nyt keksin teille kerrottavaks. mä oon siis tämmönen 14vuotias tyttö etelä-suomesta kuka nyt päätti alottaa pitkän harkinnan jälkeen tän blogin kirjottelun. mun elämään kuuluu enimmäksee kaverit, perhe, hepat, urheilu, ruoka, nukkuminen ja hauskanpito! harrastan siis ratsastusta ja lopetin just vähän aika sitte futiksen kun mun polvet ei oikee tahtonu kestää.. en ny oikeen keksi mitään muuta ihmellistä mut ehkä tällä nyt alkuun pääsee! toivottavasti alatte lukijoiks ja kommentoitte mielipiteitänne ja ehottelette reippaasti kaikkee! :-) heipsan nyt ! 

                                   tässä nyt muutama kuva teille nyt aluks!                                                                                        





    

2 kommenttia: