sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

and i will give u all my heart, so we can start it all over again.










                                                           mä ja mun rakas sisko <3






                                     tää on ihan hirvee kuva ! mut oli silti pakko pistää tänne :p


lämpö, aurinko, kaverit, illanvietto, herkut ja mansikat. ne on nyt enimmäkseen kuulunu mun elämää. juhannus meni loistavasti mökillä ja serkkujen ja siskojen kans vietellessä. musta alkaa tuntuu et pitäis vähä ryhdistäytyy eikä vaan päivät pitkät löhöillä ihan noin paljon.. urheilu taas jääny ja pitäs alkaa käymää salilla ja lenkeillä mutta ehkä vielä kerkeen onhan tätä lomaa vielä jäljellä (onneks)! huomenna alkais kesätyöt iitun kans iskällä hesassa! päästää vähä raksahommii jes :p! nyt vois mennä vähän grillailee ruokaa joten heippa!
  ps. nauttikaa lomasta fiksuin mielin

9 kommenttia:

  1. Kiva blogi ja oot ihan sairaan nätti!!<3

    VastaaPoista
  2. oot ihan yli kaunis apua! ja ihana blogi jään seuraileen :)

    http://pinjavilma.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. oi ootpa kaunis ja kivan olonen blogi myös! :-) tervetuloa kurkkaamaan myös mun blogia! :) http://nellipetra.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vooi kiitos paljonpaljon <3!! Ja joo kävin kurkkaa ja liityin lukijaks ;)

      Poista
  4. aivan ihana banneri, oot supernätti tytsy!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow oon ihan äimänä näist kommenteista! Kiitos paljon ihana!

      Poista
  5. Oot tosi kaunis! :O Mistä sun 1. valkoset shortsit on 2. raitatoppi on 3. brädi kuvan valkoinen toppi on 4. edellisen postauksen paidat on?? :D Toivottavasti vastaat näihin kaikkiin, mä niin rakastan sun vaatteita! Minkäikäinen oot ja asutko lahessa vai misså? :D Pieni vinkki, että kannattaa laittaa anonyymit käyttöön, niin varmaan tulee enemmän kommentteja. ;)

    VastaaPoista